Thursday, December 30, 2010

dngn sekejap DIA menigal kan kita..:)


nur saidatul najwa najamhuri..<3 
going to be SEVENTEEN in 2011!
ohh! sungguh pantas masa berlalu..btol la ap yg pernah dikate kan oleh orang yg begitu penting dalam hidup saya..abah and mama :) pejam celik.pejam celik dahh naek ke tingkatan lima dan bakal menjadi calon yg menduduki peperiksaan awam SPM pda tahun 2011..setelah sekian lama menyepi kerana malas untuk mengupdate blog maka pda hari ini najwawawa dngn penuh semangat nya ingt mencoret kn serba sedikit rasa terkejut,tak sanggka dan amat teruja kerana usia nya akan menjangkau ke tujuh belas tahun pda tahun hadapan..:) well peeps saya sngt bersyukur kerana saya masih dberi peluag untk menghirup udara bru pd tahun akan datang..:) haha 'ayat ada power tak' ??:) wink.winkk..hehe
yess pabila smua orang sebok membicarakn tentang 2010 yg bakal hilang dan 2011 yg bakal mengganti saya pown turut tegerak hati untuk membicara kn tentang hal yg sama..:) ahha yess pengalaman yg mematangkn..! well saya amat setuje itu..tp hakikatnya najwawawa masih tidak cukop matang lg..hee bak kte mama laa..yess i admit it also..:) but nk bwt mcm mne kn..'awekksss muda g tu'..cewahh..haha..hiba rasanya untk mnigalkan 2010 mcm .mcm kerenah ,cerita,dugaan,rintangan,godaan yg timbul tp saya dpt melalui nya juga..:) 
sekalung penghargaan dan terima kasih  biggg.bigg love kpda semua yg turut membantu najwawawa dalam melalui dan dan mencari erti kehidupan pda tahun ini..:)  antaranya  para ahli keluarga,guru2,rakan2 dan SYAHIRAZFARSAFLI.. :) tengkiu so much..:) 
 saya sayang anda sekalian..
well kesedihan bertambah rancak apabila tiba nya tarikh 1.1.2011..so good bye 2010..its bring me lots of joyneess and happinest..:D and last i hope that 2011 will brings me a lot.lot ,much and much of supprise,blessfull, and happinest.. 
 let it gone by gone..:) continue going throught our life with new spirit and cheerfull..so
take care and enjoy our new year..:)
biggggggssss sooo muchhh loveee..:)

mwahhhh! nah ambik! bibir yg seksi tak setaraf angelina jolie dan yg ta berapa nk munggil nie..:) hee.. 

No comments:

Post a Comment