Friday, January 14, 2011

yea inilah realiti kehidupan..:)

yeahhh today najwawa was not in good and stabill mood..:( but its okay life must be go on.! chill saja.!.cehhh pandai kn kaw belakon wawa..:D frankly speaking i really miss to creat and update smthng new  in this beloved blog..:) but disebab kn najwawawa selalu bzy dan sering hilang mood, all that hajatt ta dpt dilaksanakan...:) pnt dan sngt.sngt bzy apabila msk ke skola semula...kehidupan d hostell seperti biasa n agak normal seperti thun.thun sebelomnya..ohh yeah b4 tu i got new frend now..nur afiqah ibrahim or efy 4 short..:) yess dia sngt baik dan mudah untk mnyesuaikn dri..veryy the kurus girl and cute she's mix ok..ahha! yess dia sngt memahami dan senang untk berkongsi cerita ..btw she already taken n that guy very the lucky one..yeahh! ok efy dont be selokkk ok..haha! hahh another thing wawa ,nana and peanut dapat belajar bahasa bru yg sering dgunakn oleh bdk2 d kuantan..antaranya selokk,katang,bus stand n markett..wuhuu masing.masing mempunyai meaning yg tersendiri..haha tengkiu efy..:D well sngt teharu kerana KAWAN yg bru dkenali lebih memahami berbanding kawan yg sudah lama dkenali...and frend honestly i really love you guys but i dnt know how about you all..semua yg saya lakukan saya akn fikir tentang anda semua..if can i want all the happinest we all shared together but now its come different..thanks 4 being such a good fren in almost 5 years..yeahh saya sngt mngharapkn sokongan dripada anda untk menjalani kehidupan yg lebih matang dan lebih kuat..tetapi ini yg diberikn ..but its ok sya sngt mnghargai itu smua..AWK.AWK dan AWK sekiranya korang ingn kn ap yg saya ad sekarang sila kn saya ta kesah..bkn saya yg tehengeh2 ingn kn smua itu..jika anda rasa anda sngt layak dan saya tidak layak sila kn saya rela kn..tp pless la jd seorang sahabat yg sentiasa menyokong ap yg diperoleh oleh sahabat yg lain...jngn biarkn dia terkapai2 mencari seorang teman untuk memberikan kekuatan dan jngn lahh membiarkn dia JATUH berseorangan..and now do you think the words frendship tw wujud bila ini terjadi?? so depens on you..we can't  judge someone sesuka hati..because nobody was perfect in this world..bila mereka senang AWK senag untk bergaul bersama mereka tp apabila mereka ssh AWK lari dan membiarkn mereka sendiri..soo pepss this is what i mean by the reality of life..yes now i agree true frend not easy too find..think.think and think..
p/s : fyy,peanut and nana tengkiu so much cz always stand by my side..:) big.big love <3

3 comments: